Pages

Thursday, April 7, 2016

Strange

Pelik, tu je yang aku boleh cakap dengan hidup ni, kita hanya mampu buat apa yang kita mampu sahaja untuk hidup ni.

Biamillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum semua, dah lama tak update blog ni, hahha
Bukan apa, just busy dengan study, lagi2 kat perantauan ni, internet mana ada huhu.
Tak banyak nak dikongsikan, sekarang ni tengah final exam... Bayangkan ada 7 paper nak kne hadap, dalam masa 2 minggu..
Huhu kusut kepala, selang 1 hari ada paper...
Harini aku nak cerita sikitla beberapa perkara yang aku tempuhi, macam gaduh dengan budak kelas, kena pulau & etc.

Okay let's start, awal2 ceritanya macam ni, kitorang dah last sem ni mcm biasa la ada malam dinner ntuk sambut last sem, tapi budak kelas aku ni ramai tak pegi sebab tak ada duit, aku just kecewa la, pastu buat tweet macam2...
Dan dengan kuasa Allah, tweet aku tu diorang nampak, aku pun tak tau camne, and at the short moment kitorang gaduh la kejap, to be honest, time tu tengah stress dengan test, quiz, assignment, projek final and others....
So make sense la kalau tetibe aku boleh buat tweet mcam tu... Hehe dah minta maaf dah, tapi tak tau la diorang maafkan ke tak, aku mmang nyesal gila buat tweet camtu...

Dugaan aku tak habis kat sini, sekarang ni aku rasa macam kne pulau, erm tak tau la nak cakap camne, ada la member keluar study ke apa tak ajak...
mungkin sebab busy nak blaja sampai terlupa aku hahaha, on the bright side, mungkin diorang taknak ramai2 study...
Haha mcam2...
Tapi takpe, diorang pun mcm fun je....
And aku mengaku, mungkin aku dah desperate attention 😓
Aku takut kalau bnde camni jadi, ermmm takpela aku just berdoa jela semoga ukhwah diorang terjaga 😊😊

Sedikit demi sedikit aku cuba memperbaiki diri ini, Allah takkan uji hamba Dia kalau Dia tak sayang hambaNya, makin Dia sayang, makin besar ujian Dia....
Allahu, berapa lama kita lalai...
Last but not least, aku doakan korang berjaya rakan2 ku, and aku doakan semoga hidup korang sentiasa dirahmati Allah, korang ada kelebihan korang sendiri yang mengajar aku erti hidup ni....
Dan aku doakan semoga ukhwah kita berkekalan....
I will miss you guys
Semoga kita berjumpa lagi lepas habis ni...
Andai tersalah silap, aku minta maaf...
Andai korang ada tersinggung perasaan aku ke apa, jangan risau, aku maafkan, dan aku halalkan semuanya yang aku dah beri....
Andai aku terambil, berhutang dan sebagainya, sila ingatkan aku sebelum sampai masanya, in shaa allah aku akan melangsaikannya.
Doakan aku mendapat makrifat Dia....
Itu sahaja permintaanku...
Assalamualaikum

Sincerely,
Muhammad Rusydi Bin Azmi

No comments:

Post a Comment